vagy mégsem…

Megyünk Barcelonába! Vagy mégsem…

Sajnos arra a bizonyos élménybeszámolóra még novemberig várniuk kell szigetem kedves látogatóinak. Kár. De hát (és most nehogy azt higgyék a kedves olvasók, hogy én most vérig vagyok sértve, mert teljesen beleéltem magam, hogy szombat délután már Spanyolország földjét fogom taposni, és most kijelentik, hogy mégsem; nem, semmiképpen sem sértődtem meg) Drága Szülőanyám vagy nem kattintott rá a repülőjegyvásárlási-bárbeszédpanel OK gombjára (már ha van ilyen), vagy a repülőjegy-vásárlási szándék megrekedt valahol a világháló végtelen tengerén, vagy pedig… Na, ne is firtassuk tovább. Nincsen repülőjegy, no.

Na, de hogy legyünk pozitívak, mondjuk azt, hogy azért nem most megyünk barszalonnába, mert… őő… Mert ott lent délen még túl meleg van. (Ha esetleg valakinek van ennél hihetőbb, jóhiszemű magyarázata, az nyugodtan kommenteljen ott lent.) Drága Szülőanyám különben azt mondja, hogy most fogunk olyan híreket kapni, hogy a z a repülő amivel mentünk volna lezuhant. (Ebben én Murphy törvényének ellentétét látom.)

Na szóval mégsem. Bár sokadszorra ismétlem ezt az elszomorító tényt, úgy érzem, a kedves olvasók csak úgy fogják elhinni, ha sokszor leírom. Szóval nem.

Bár az azért lehet, hogy a hétvégén találkozni fogunk Sunny Bunny-val…

2 hozzászólás

Kategória: csak úgy

2 responses to “vagy mégsem…

  1. cvd

    bárbeszédpanel és bárszalonna 🙂
    na és azért nem most mentek, mer hát most itt is meleg van,
    visszatért és itt őrjöng a vánasszonyok nyara, ehh.

  2. és új repülőjegyek lefoglalva tutira, holmi szülinap is érintve van, ma meg hátulról rámugrott egy barcelona-útikönyv!

öntsd ki a lelked: